keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Henri kuvauskoulussa

Sain tosiaan pitkästä aikaa raahattua mun poikaystävän tallille mua kuvaamaan, kyllä se tallilla itsessään on muutaman kerran mun seurana ollut, mutta edellisestä kuvauskerrasta onkin lähemmäs vuosi aikaa .. Tämä onkin siis toinen kerta kun Henri heppoja kuvaili, joten ehkäpä mulla ois mahdollisuus vielä saada kehitettyä siitä ihan kelvollinen heppakuvaaja, kunhan vain innostuisi tallitouhuista lisää. Ainakin rakkautta on jo ilmassa Henrin ja tallin shetlanninponin välillä! 

Lempi nyt oli ihan ok ratsastaa, en ehkä jaksanut ihan 100% keskittyä, koska oli tosi kuuma, (mikä on kyllä tosi hyvä juttu, kesä tulee!!) mutta tuli sieltä ihan kivojakin pätkiä. Laukattiin tosin aika paljon, josta Lempi kuumui jonkin verran ja se oli ajoitttain vähän raskas kädelle, mutta saatiin sitäkin lopputuntia kohden korjailtua ihan hyvin.















En tiedä mitä tässä kuvassa tapahtuu, muta lempi taisi säikähtää tallikissaa, joka tosiaan meidän jokaisen ratsastuksen aikana istuu kentänlaidalla :)

Mulla alkoi tosiaan nyt jo kesäloma, enää parit palautukset jäljellä. On tätäkin kyllä odotettu! Lempi lähtee ensikuun alusta tosiaan laitumelle, mutta onneksi nyt kuitenkin vain tuohon kotitallin kävelymatkan päässä olevalle. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti